Arg arg arg arg arg arg arg

Idag är jag arg! Det är verkligen inte min dag idag..inte på något sätt!

1) Läsaren på PS3 som min sambo fick till jul har gått sönder...fixat med att försöka byta...inte lika lätt och kul som om man köpt den på butik!!!! Dessutom är han lagomt nöjd!

2) Fick spendera 1000 kr på toner för att kunna skriva ut schema till jobbet....som jag snart slutar...

3) Dammsugaren på jobbet föll i bitar så fort man tog i den

4) Skulle laga en snabb ceasarsallad till middag...ingen kyckling och ingen sallad som inte var rutten fanns att tillgå...snurrade runt i 20 minuter för att hitta något annat...men då har mannen ätit så det var helt i onödan....

5) Har haft fullt pådarag och sovit med helt öppna energiflöden hela natten...dvs inte särskilt bra...vilket då även leder till att jag är illamående och helt slut idag

Bajsdag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback