2 nätters sömn 1 dags koma

Så börjar jag känna mig lite piggare igen....så skönt!

Skall försöka att inte rusa iväg och leka stålman idag bara för att det känns bättre men det är en sån skillnad att känna att man vaknar och kroppen inte skriker efter att få sova.

Då blir man glad! Fast gensast så sätter dagsplaneringen igång i huvudet...men då kan jag ju göra....och...och...

Nej då, jag är inte alls en rastlös person...tycker bara om att pyssla lite.

Men nu känns det som om jag är på bättringsvägen och livet är mycket roligare igen...

Så, nu skall jag slåss med leverantören av PS3 (som vi fortfarande inte hört något från i reklamationsärendet), fixa kursdokumentation (mina kurser drar igång på söndag) och pula med lite annat oxå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback