Oj, vilken helg

Helt slut efter allt kursande och annat.

Började fredag 17-21 med kurs...jag och K slank in och unnade oss ett glas vin efter kursen, hemma 23...efter en korv och en äggmacka somnade jag i soffan...vaknade runt 2 när sambon kom hem och var arg över det kalla vädret (det fick micron äta upp - det var nog dens fel att det var kallt).

Lördag upp kl 7 (efter att ha svårt att somna om där på natten - dumma micro) och iväg på kurs igen. 9-17 hemma tio i sex..piffade och bytte snabbt om...på bussen igen kl 18.10...till 80 -års kalas med sambons släkt. Middag och stel konversation. Fast jag fick sitta bredvid farbror som är lättpratad och ganska rolig. Hemma 21.30 flöt ner som en fläck på soffan..tittade på en film och somnade.

Söndag upp kl 7 (nu var det tungt)....iväg till kurs. 9-17 sedan rusa iväg till bussen...kl 18 drog healingkursen jag håller igång och höll på till 20. Sambon hade fixat kinamat (tack underbara!) åt, duschade och dog.

Pust!

Men kursen var super även om läraren vägrade hjälpa, se eller svara på våra frågor. Men tur som är så finns det andra sätt att få information på. Det var superkul! Och jag tjuvtestade saker vi inte skulle göra men det var kul. Skyddet man kan lägga på sig själv för att klara mobiltelefoner och annan strålning funkar!!! Upptäckte också att jag kunde ta in frekvenser och lägga för olika allergener eller mineraler/vitaminer och testa (utan att ha det faktiska ämnet). KUL!!!!

Vi fick också lära oss att på skonsamt sätt räta upp sneda bäcken...SUPER!!!

Mina elever på min kurs var fenomenala igår också! Helt imponerad är jag!

Så trött och glad efter en lång lång helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback