Klippkort hos doktorn

Var tillbaka igår hos min doktor för att kolla om borrelian var borta och om vi alla skulle vara glada och nöjda...
I receptionen ger de mig ett klippkort!!! Tack då...vilken bonus att få gå gratis snart....

Jaja, vi kom överens om att borrelian var borta..då var det bara öron och känsel kvar...han ägnade en kvar åt att sitta och kittla mig på olika sätt...och vi kunde ringa in området med känslobortfall...och jag tror att han i alla fall fick klart för sig hur djupt...fast det glömde han tala om.

Nåväl, fick höra att jag kanske aldrig återfår känseln...fast det spelar inte så stor roll egentligen...jag kan ju röra alla muskler i alla fall. Nu skall jag skickas till nevrologen för utredning..så får vi väl se om öronen någon enda gång kan sluta irritera mig....fast det var inte superbrådis utan jag får en kallelse hem i brevlådan...så får vi väl se...

SUCK!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jobbigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback