En deppig dag...

..så skulle tydligen denna dag vara. Inte för att något har hänt men mer för att det känns så i hela kroppen och huvudet. Tung andning, ingen ork, förvirring och ett svagt illamående...

Vill ingenting
Orkar ingenting
Inget är kul
Inget är trist
Inget är alls

Försöker hitta kontakt med mina guider för att göra en dokumentation till morgondagens kurs men utan resultat!!!! Eller hittar en massa men inget som jag kan göra något med bara förvirrade tankar som flyter omkring i mitt huvud. Kan inte ens fokusera nog för att höra vad de har att säga.

Det enda jag får upp är JAG...så jag antar att vi skall fortsätta med att öva ta kontakt med oss själva...och den energin som finns inom oss...men hur?

Ja, det är väl bara att vänta in morgondagen och se om jag kan höra bättre då....

Hoppas alla ni andra har en bättre dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback