Äntligen

Äntligen en kurs som bådar gott...riktigr gott. Har just gjort mina första timmar på kursen Fysiologisk Kinesiologi och det känns helt rätt!

Även om det inte ännu kommit några nyheter så känns det som om det bara är pusselbitar som faller på plats. Det kommer att bli det komplement jag sökt efter.

Varje muskeltest hänger ihop med det jag redan känner och vet. Det ger mig ett bredare perspektiv och samtidigt en bekräftelse. Det är kunskap jag redan har men inte alla greppen.

Jag vet hur de endorkina körtlarna, känslorna, smärtorna och organen hänger ihop men inte vilken muskel de återfinns i. Det blir super...

Känner verkligen hur rätt det är! Hur bra det kommer att bli och ivern att få använda dessa pusselbitar vidare i mina behandlingar...komplettera det jag redan gör...

SUPER!!! Ser fram emot i morgon och söndag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback