Tomt, tyst och inget att göra

Idag känner jag mig förvånadsvärt stabil...inga stora långa gråtattacker eller svåra hugg av saknad. Däremot en rastlöshet som kliar i hela kroppen. Vad skall jag hitta på. Självklart kan jag städa men det är inte så kul idag...har redan hållt på att plocka o fixa i några timmar. Behöver ett brejk med lite kul...en hundpromenad skulle vara toppen.

Där i ligger den stora tomheten. Det finns ingen att fixa med och gå ut i naturen och få det dät brejket med. Sitta på en stubbe och titta långt tillsammans med. Vågar inte ta den där promenaden själv...är rädd för att bryta samman. Men i morgon kanske eller nästa helg...

Släpade iväg sambon för att inhandla nytt köksgolv...hittade ett...men man måste ju tänka lite först...annars hade jag gärna lagt golv nu...hade varit ett roligare pyssel än knäskura golv. Får väl se...han sa att vi handlar i morgon...det tror jag inte riktigt på....blir nog inget golv...

Tänkte att jag skulle gått ner och träna...men det finns bara bemanning i veckorna så jag kan inte få mig mitt gymkort...så det enda som finns kvar för mig är väl då att knäskura golv...BLÄÄÄÄÄÄ!!!

Kommentarer
Postat av: Trlm.

Go du e!
När, du väl kommer ta den "där" promenaden,ta med lite mat till fåglarna...
Så, vem vet, kanske de sjunger!
Det gör i alla fall mitt hjärta!
För dig o din sambo
Kraaaaaaam! Till er båda

2007-09-16 @ 01:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback