Tassavtryck

Nu har jag nästan bestämt mig. Det blir en tatuering på höften....

Efter att ha tokrensat och städat, skurat, tvättat bort alla spår efter Jaz så har jag bara köksmattan kvar. Den kan jag inte tvätta för på den finns ett tassavtryck i lera...kan inte skiljas från det. Det är det enda märket som finns kvar efter honom. Detta tassavtryck...

Varje kväll jag kommer hem från jobbet så tittar jag på golvet i trappen för där brukar hans tassavtryck finnas efter promenaden m husse och jag blev alltid glad när jag såg dem och kände värme spridas i kroppen. Nu finns de inte kvar där...bara ett svagt i lera på köksmattan från sista promenaden i tanto.

Har ritat av det och nu skall det nog få hamna på min höft...så att det alltid finns med  mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback