TACK! Alla ni som finns!!!

Har vältrat mig nu i min förlust de här dagarna. Varit egoistisk (och är väl det lite fortfarande)...men jag vill att alla ni som finns där ute skall veta att jag är otroligt tacksam att ni finns!

K! Som åker till Kersön på promenad för att vara nära i fredags om vi skulle behöva! Ditt underbara skratt och dina varma mmm när du lyssnar på mitt eviga rabblande. Ödmjukheten och förmågan att ta mig till verkligheten! Att det finns sådana som du! Det är fantastiskt! TACK!

U! Som la ner tid för att hitta en veterinär som kunde komma ut till landet. Att du tog dig den tiden fast jag vet hur mycket du har att stå i med flytt o nya "myr" projekt som växer och tar kraft från dig. Du visste att du inte behövde men du gjorde ändå! Du är där och gör saker jag verkligen behöver hjälp med utan att jag ber om det. Jag känner att du finns där men du blir aldrig påträngande. Du vet precis... TACK!

L! Som vet att inte finnas nu utan sparar på ditt tills den dag de andra kanske inte frågar och finns. Jag vet att du finns hela tiden som en nödbroms om jag skulle behöva. TACK!

B! Som också alltid finns på andra sidan luren närhelst jag behöver. Det är skönt att veta! TACK!

Trm! Jag känner ditt stöd i dina kommentarer här på sidan! De värmer att veta bara det att du bryr sig tillräckligt att läsa och finnas. Oerhört glad att jag har dig! TACK!

Och tack till alla er som visat er tanke o omsorg de här dagarna! Ni är så många och det bekräftar för mig att Jaz verkligen nådde fram och berörde så många. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback