Jag hade en dröm...

Drömmar är ju konstiga i alla lägen men den här var viktig och konstig. Behöver hjälp att tolka den så kom gärna med era tolkningar: Ska förkorta den...

Drömde att jag och min sambo var tillbaka i känslan när vi först började träffas och inte ville att någon riktigt skulle få veta det. Fast vi var tillsammans på riktigt inte bara på skoj som det då var. Men vi smög så att inte hans arbetskamrater skulle få veta det. (det var de arbetskamrater han hade tidigare inte nu).

Han hade tappat en sko (hela drömmen cirkulerade kring denna sko). Han knöt skosnöret utan sko och låtsades som ingenting för han skulle träffa en kollega för något viktigt med jobbet. Jag försökte hjälpa honom men hon kom och jag var tvungen att smyga iväg.

Men var jag än skulle gömma mig så dök de upp bakom mig (utan sko). Då kom Jaz till mig (vet att han var där på riktigt) och det blev inte så svårt för mig att komma undan för då hade jag en orsak att vara där jag var. Men den borttappade skon var ett bekymmer...




Mina funderingar kring drömmen:
Att tappa skor betyder att man känner att man missar chanser att utvecklas och gå vidare. Men det var ju inte jag som tappat skon...??

Känner jag att jag hindrar och står ivägen för min mans utveckling?
Är det vår svåra förlust av Jaz som skon representerar?
Är det min rädsla för att jag inte kan ge min man det han behöver?

Svårt!!! Hjälp mig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback