Barbie går bärsärk!!!

OK, sitter här nu framför datorn och funderar kraftigt över hur jag kan låta barbie ta över så och övertala mig till detta. Livrädd över hur resultatet skall bli!

Hon har kommit på att nej men om du inte tänker klippa oss så färgar vi håret....men hon kan inte köpa en färg och låta det naturligt bli skiftnigar utan helt plötsligt står vi där med 3 olika färger att färga med....

Inte helller hade hon tålamodet att göra raka benor och skilja de olika färgerna åt med staniolpapper...nej nu kör vi och bråttom hade vi tydligen...

Om 20 minuter ser jag om barbie har förstört mitt liv eller inte....

Mörkbrun i botten, mörkblond i toppen och två tussar med rött!!!!!

Vad kan gå fel? ALLT typ.......ja ja det finns ju svart färg att köpa i morgon och färga med......

PANIK!!! Vad gör hon med mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback