Vilket snurr!!!!

Hej och hopp vad det kan gå ibland.....i fredags ringde en av mina arbetsgivare (där var jag jobbar måndag o tisdag)...hon sa att hon skulle jobba måndagar  o tisdagar från och med idag....men hon behövde hjälp på helg ibland...eller hur det nu var...fick inte riktigt ordning på vad hon sa...men kontentan är i alla fall att jag inte jobbar där mer. Känns skönt att utan förvarning få veta på fredag eftermiddag att man inte skall jobba mer!!!!????? Eller inte....

Min älskade sambo har fyllt år i helgen :-), vi firade på lördag istället för söndag. Hoppas att det blev en överraskning för jag låtsades som om jag glömt bort i vanlig ordning...och dukade fram skumpa och presenter när han tog sin dusch :-)....vet inte om han blev så glad över presenterna men han låtsades det i alla fall....

Min nya nybörjarkurs i healing drog igång igår och den här gruppen var helt annorlunda mot min förra nybörjargrupp...spännande....undrar vad som kommer att hända den här gången...det vet man aldrig...

Barbie var även framme igår morse och svetsade ansiktet igen...varför????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback