Tror inte det är sant

...träffade en av mina käraste vänner på en fika idag. Hur himla trevligt som helst! Gud vad den människan får mig att må bra! Hennes sällskap är så trivsamt och mysigt...man blir verkligen glad av henne. Tack K för att du finns i mitt liv!

Hon är verkligen en sådan vän som det aldrig kommer att bli ledsamt att tappa för att bara fått ha en fika med henne gör att man alltid kommer att vara glad. Man kommer alltid att vara tacksam över att ha fått lov att känna henne....glädjen hon sprider på några sekunder väger upp den sorg man skulle få om hon aldrig vill prata med mig igen.

Nåväl, som sagt vi var och fikade. Liten mopp var med...eftersom han ligger och gnyr när jag går in i badrummet så var det bäst att ha honom med. Vill ju inte att liten skall må dåligt...

Inga problem! Klart moppen fick komma med in på fiket (första stället sa iofs nej men inte andra)...undrar vad de sagt om jag haft Jaz med mig och frågat....

Att vara med mopp är en enkel match.....

Kommentarer
Postat av: K

Oj nu rodnar jag....
TET

2007-10-27 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback