Måntro det går bättre idag?

OK, försökte vara en god hemmafru igår - det gick inge nå bra! De saker jag hann med enligt goda hemmafruars lista:

Städa
Diska
Handla
Bädda
Laga mat
Duscha
Prata i telefon
Gå ut med hund (även om den inte var min)

Men sen gjorde jag dundermissen och satt med datorn och skrev lite och pysslade. Jag skulle ju ha sett på TV!!!! Opra eller någon annan dagshow...hur kunde jag missa detta!!!!????? Min vän U var mycket upprörd över att jag missat det viktigaste med att vara hemmafru...

Får ta nya tag idag och se om jag kan få ordning på saker och ting...ska slå på TV:n redan nu så att den i alla fall är på...

Kommentarer
Postat av: U

Det börjar ta sig :)

2007-10-02 @ 08:24:09
Postat av: Trlm.

He he....!:)

2007-10-02 @ 10:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback