Från mördarhund till golvmopp

Om en vecka skall jag förstöra min image i parken...efter att ha gått omkring med min stora fantastiska rottis och folk väser mördarhund efter oss så skall jag nu vara barnvakt en vecka åt en liten Bichón Havanaise kille....

Det blir ett roligt och intressant projekt. Skall bli spännade att uppleva skillanden i bemötandet av andra människor. Ett ypperligt tillfälle för sociala studier :-).

Vi får se...skall hålla er informerade vart efter resans gång...

Nu är det fredag, jag är trött har en lång lista på sker jag borde ha gjort...den tar jag en annnan dag...

Nu lite Yoga sedan ett bad m ett stort glas vin....välkommen sköna helg!!!!


Kommentarer
Postat av: U

Det passar väl dig med lite fluff nu när du är hemmafru. Glöm inte papiljotterna bara innan du går ut på prommis :-D.
Är lilla trassel något för S att sätta buständerna i? Gemensam prom kanske?

2007-10-06 @ 13:03:08
Postat av: galnatanten

Klart det är! Lilla O är stans bästa charmör...att han sedan smyger en kvart på fläcken han vill lukta på får man ta på köpet :-)

2007-10-06 @ 18:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback