Spa blev till bla...

Skulle ha en lugn spa dag idag där jag förutom att göra det sista fixet hemma skulle fixa med mig själv som jag dyrt hade lovat Barbie. Men istället ringer telefonen 07.15 och jag måste rusa upp och iväg till jobb för den som skulle öppna hade försovit sig. Blev kvar ett tag så att inte hela dagen skulle bli förstörd för de andra på jobbet...och är nu på väg tillbaka dit....

Har varken hunnit duscha eller äta ännu. Huvudvärk och ryggvärk som gör att jag inte kan sova om nätterna och en stress som rusar i kroppen just nu...härligt!!!

Har i alla fall hunnit bädda och diska....och ringt till AF och hetsat igen....nu vet de vem jag är utan att jag presenterar mig :-). Undrar om det är en för eller nackdel för mig...försökte gulla lite oxå så att de inte börjar hata mig. För det har jag ju lärt mig att om de gillar en så kan de fixa det mesta åt en....men inte om de ogillar en. Ska det få va så på ett statligt verk?

Mannen får vänta med att bli överraskad (som jag hade planerat för idag med skinande hem och härligt när han kommer hem från jobbet...det får bli en annan kväll...)

Jaja, ikväll blir nästa seminarium med meditation och energihöjningar....kan ju kanske behövas efter idag...om jag kan hålla mig vaken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback