Äntligen måndag!!!!

Ja, jag vet! Det är inte det vanligaste att längta efter. Men just idag har jag längtat efter. Ledig utan man hemma och utan massor att göra och fixa. Såklart jag skall städa och så...men när mannen inte kommer hem förrän i kväll så kan jag göra det precis i den takt jag själv vill. Blogga lite emellan eller prata lite i telefon. Plocka en strumpa och sedan röka en cig...

Sen när han kommer hem så är det ändå städat och fixat men jag har fått vara ifred på riktigt utan att snegla på klockan för att se hur många minuter till jag är själv och om jag kommer att hinna peta mig i naveln i lugn och ro innan han kommer hem eller om jag skall plocka undan disken istället.

Jag har ändå varit en flitig liten myra idag..."bråkar" ju med AF och A-kassan...de blir så stressade på statliga myndigheter när man agerar affärsmanna mässigt med dem. De (AF) lovade ju att ringa mig tillbaka i fredags...vilket de aldrig gjorde. Så när jag ringer idag...kan ge dem namn på vilka jag pratat med och vilken tid och vad de lovat så tycker de att det är jobbigt. Kan tycka att det är lite roligt att stressa dem även om saken i sig suger!

Så, nu skall jag fortsätta göra fint här hemma....

Kommentarer
Postat av: U

Cementhäckar och paragrafryttare är alltid roligt att stressa :)

//U

2007-11-19 @ 19:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback