Nu står hela världen och bankar!!!

Vet inte riktigt vad universum vill mig just nu. Men tydligen så vill det inte att jag ska må bra i alla fall. Eller så vill det att jag skall få testa min styrka...och kanske öka på den (man kommer ju starkare ur motgångar). Eller så är det bara någon som blir irriterad på att jag bara borstar av mig dammet efter knuffen de gav mig, biter ihop och går vidare. Att jag ignorerar de motgångar som sätts upp och inte bryter ihop...då kastar vi istället ner lite fler motgångar....

Nej, så farligt är det inte...jag akan se orsak och verkan jag också. Min kropp fortsätter bråka med mig (fick bort hemoröjderna på 2 dagar - tjo ho!) men då lägger njurarna ner lite istället... :-(

Låg på magnetmadrass i fredags (tack K) blev mjuk och go som en krämig glass. Nu har jag nackspärr och början till ryggskott. (fast jag vet inte hur det känns men det sliter, hugger och drar i ländryggen...)

Lyckades äntligen släppa de jobbiga tankarna...varje gång jag tittade på Jaz och undrade...1 månad?...1 år?...3 år? Slappande av på landet och bara var med honom i skogen och började kunna se på honom utan tårar i ögonen...då rasar han ihop i skogen...och tankarna är nu tillbaka...

Klar att ryggvärken kommer av att jag har gått som en ostkrok och jobbat hårt på landet. Klart att njurarna kommer av att jag inte lyssnar på kroppen och fortsätter åka fram på 5:ans växel. Klart att extra mycke känslor kommer av att jag inte sover tillräckligt många timmar och sliter ut min kropp.

Men det är svårt...så mycket att göra..så lite tid..måste utnyttja varje vaken sekund...vara stark..orka..ett tag till..sen ska jag vila...

(dessutom har monstermyggorna kommit till landet - helt uppäten!!!)


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: K

Men lilla vännen. Vi får se till att lägga dig på magneten ett par ggr till tror jag :)

2007-05-28 @ 13:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback