Ingenting vill!!!

Just nu går ingenting min väg. Även om det bara är små saker som jä**as så blir jag alldeles utmattad. Att inte ens det enkla ska kunna funka.

1) Veterinären som jag vill besöka med hunden har inte tid förrän 24 maj.

2) Jobbet väntar på en bild från mig - sladden till kameran för att kunna ta över bilderna till datorn är bortblåst. (tror att sambon vid något tillfälle bara öst ner den i en påse och burit upp på vinden....) Den bärbara som skall kunna läsa den här typen av kort kan läsa nästan alla bilder utom de jag behöver (vet inte varför?)

3) A-kassan och Arbetsförmedlingen strular som vanligt. Verkar inte riktigt som om de vet vad den andra hr för rutiner och säger hela tiden olika saker till mig. Vilket resulterar i att jag står utan ersättning tills de har kommit överens. TACK!

4) Almenackan är full med måsten som jag inte vill: vårstädning i huset, årstämma där jag tydligen ska sitta ordförande (oombedd).

5) Hemmet är ett katastrofområde

6) Får inte ihop alla datum för de kurser jag skall gå eller de jag skall hålla

7) Inbjuden på middagar jag inte vill gå på

8) Vänner mår dåligt

9) Hundar får bakslag och mår dåligt (inklusive min!!!)

Kan inte allt bara lösa sig? Måste varje liten pryl explodera i mitt ansikte? Väntar på den där räkmackan till i alla fall en punkt på listan...kan inte sladden dyka upp eller datorn läsa kortet? Bara något litet som kan få flyta på...begär inga stora under just nu...bara lite flyt....snälla...

Kommentarer
Postat av: U

Vill du låna flytväst så säg till - är ganska duktig på livräddning faktiskt :)

Ses snart!
Puss

Postat av: Daniel

...också glöm inte att andas ;-)

2007-05-11 @ 13:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback