Jag körde krasch...

....i helgen! Eller så kan man säga att jag levde hundliv...

Fredagkvällen blev nästan som jag bittert förutspådde...men ändå inte. Efter långpromenaden tog jag en lång dusch och kröp sedan ner för att vila lite innan min sambo skulle komma hem. Han kom hem en timme för tidigt - hann inte riktigt vila ordentligt. 

Ja ja, istället för att sitta vid två olika datorer så duschade han, dammsög och kom sedan in med en drink till mig vid sängen. Sen satt vi där en stund och försökte lista ut vad vi skulle äta - PIZZA!!!! Han handlade och jag piggade på mig och dukade. Vi åt och tittade på TV. Jag somnade så snart jag svalt sista tuggan...sen kröp jag till sängen och han blev kvar i soffan till nästa morgon. :-)

Lördag - promenad - behandlingar - sov! Promenad - mat - sov! Promenad - sov! Vaknade NU!!!!

Känner mig iofs utvilad men var tog helgen vägen????? 

Får se om jag kan hålla mig vaken idag eller om det blir drömmarnas värld igen. Det har faktiskt hänt vid några enstaka tillfällen att jag kommit hem fredagkväll somnat och inte vaknat förrän söndagkväll....

Börjar få panik över att jag inte hinner med mina vänner så som jag skulle vilja...men ibland blir sovtrollet för starkt och det går inte att bekämpa..

Förlåt! Jag SKA bli bättre!!!!

 

Kommentarer
Postat av: skruttan

mm man saknar dig

2007-03-25 @ 11:24:01
Postat av: Vanja

Det är lungt inga dåliga samveten för min skull, jag vet hur det är...

2007-03-27 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback