Jag antar utmaningen - 6 galna saker jag gör!

Fast det klart! Det kan ju vara svårt att komma på så många :-)

1) När jag somnat i soffan (som jag även kan göra när jag har besök) men inte vill låtsas om att jag har sommnat (det kan även vara för mig själv ibland). Då sträcker jag ut min ena hand, låter den leka grävskopa i godis skålen och stoppar hela näven med godis i munnen. Äter jag godis så måste jag ju vara vaken! Kan bli en smaksensation ibland men det känns lagomt roligt när man vaknar med halvtuggade godisar i munnen.

2) Jag måste alltid borsta tänderna innan jag duschar. Gör jag inte det så borstar jag dem efter och går sedan in i duschen en kortis igen.

3) Älskar att klämma finnar/pormaskar. De riktigt svåra fallen lägger jag upp en plan för....en 4 dagars strategi...

4) Jag klarar inte av om ljusstakarna på bokhyllan (14 till antalet) inte står i en rak linje...detta gäller även broschyrer på jobbet.

5) Det finns vissa ord jag inte kan säga: linolium, eljest, ressigör, kvantum och logistics (säkert några till också)

6) När jag sover ensam brukar jag måsta bygga kojor för att kunna somna (om jag sover i sängen). Dessa kojor har jag även setts bygga i sovande tillstånd - nej, jag vet inte varför!!

Så, det var svårt :-) ....vet inte vem jag ska utmana i min tur......

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hur mycket text får man lägga in här innan det räknas som om jag bloggar i din blogg?
Jag kan ju börja med vad som händer när man vaknar (om man gör det)
Man måste stänga av mobilen under täcket medan man håller för högtalaren (?) på den så att den låter kvävd. Sen får man inte dricka kaffe innan man borstat tänderna (Tandborstning verkar bli mer och mer komplicerat som förfarande). Det är helt uteslutet att tala med någon på morgonen innan man loggat på terminalservern. Ciggaretter.....vet inte hur många ritualer och ticks som finns förknippade med dem (förutom rökningen i sej) Fast hur mycket av detta är "Galet"? Det beror nog på vem man frågar. Nåja. Nu ska jag gå och släcka lampan 16 ggr innan jag låser ytterdörren 8 ggr.(Eller inte)

2007-03-22 @ 15:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback