Den här helgen...

..har gett både roliga, konstiga och mindre roliga minnen. LULE GICK TILL SLUTSPEL!!! Inte för att jag någonsin tvivlade men det känns ändå så där varmt och härligt i hela kroppen när jag tänker på det! En klockren skön seger att avsluta seriespelet med. Nu är mamma riktigt glad!!! ;-) Mina duktiga pojkar!!! 

Tyvärr såg jag inte matchen live utan träffade en av mina käraste vänninor istället (jag tror att hon förstår hur stort det var att jag satt med henne och vin istället för framför matchen). Nåväl, en stund in på kvällen får jag ett meddelande från en annan kär vänninna som ondgör sig över att mannen och vännerna är klistrade framför hockeyn och TV:n. Mitt spontana svar till henne var: Hur går det för Lule? Insåg precis i rätt tid att det nog inte var ett sådant svar hon ville ha och lägger till några rader. Så småningom gör även hon oss sällskap. Tänk vad skönt det är när man märker att två av ens bästa vänner kommer så bra överens! Ingen stelhet eller konstrande utan bara avslappnat och skönt...då myser jag riktigt på riktigt! TACK! Mina underbara vänner för att ni är just som ni är!!!

Har idag varit på kurs. Intressant, nyttigt och lärorikt! Vissa saker rent coola - blev imponerad över vad jag själv kunde göra!!! KUL!!! Men varför måste det alltid finnas någon som går kursen mest bara för att visa upp hur bra de är??! Noll ödmjukhet och ett evigt rabblande över vad de själva kan och alla fantastiska underverk de har utfört. Speciellt när kursen är inom alternativbehandlings genren - det är väl meningen att vi ska hjälpa andra med våra kunskaper - inte gå som en tupp och glänsa! Jag blir så trött! Varför ser vissa människor allt som en tävlan och ska alltid vara bäst? Medans de som verkligen är bäst håller sig i skymundan...jaja, ännu en sida hos mänskligheten som jag inte ännu lärt mig förstå... - TRIST!!!

Min lilla Evelina har läst min blogg och lagt en kommentar - det är en sån glädje som aldrig försvinner. Man kan ta fram den och komma ihåg den när man har det som jävligast! Tack Evelina! Du betyder så mycket för mig!

Nu börjar en ny vecka snart och den är späckad med en massa måsten...undrar om jag inte kommer att somna på något konstigt ställe på fredagkväll!

Sov gott alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA .Galna tanten ! KUL

Postat av: Trollemor

He he...Inte så fel att vara Färjestadsfan heller,fast erkänner att jag håller tummarna för Luleå,även om det i "tiden" och geografiskt sett ligger längre bort.Att även få läsa om leopardmönstrade kläder gjorde mig gott (fast jag sparar nog de två "nyare" plaggen "inköpta på second hand" för är man pensionär, så är man...O i detta fall kvinna "eller" någon som mer o mer ser ut som ett Troll, men vad spelar det för roll, när man har så underbara döttrar)Var rädd om dig!DET är jag:-)

2007-03-05 @ 11:24:34
Postat av: Anonym

Tack själv! Alltid roligt att vidga vyerna - trots smaken av äpple och hallon i gommen i lördagsmorse.

Alternativvärlden och hundvärlden verkar vara den samma... Massor med små människor med stora egokomplex som måste framhäva sig själva. Tvi vale! Som man säger i södra tresund :)

/U

2007-03-05 @ 22:43:22
URL: http://ulrika.gustafvsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback