Stor flicka!!!!!!

DET är jag nu! Fyllde år igår! Då får man bestämma precis vad man vill göra! Jag bestämde att det skulle städas! :-) - om inte det ger vuxenpoäng så vet jag inte vad som skulle göra det. Men hemmet blir bara större och större katastrofområde för varje vecka eftersom vi tillbringar helgrna på landet. (det är också vuxenpoäng)

Fast det blev inte så mycket städat som jag ville...var helt slut och allt gick superlångsamt. Jaja, kanske hinner jag resten sen....

Träffade min lilla S igår. Hon ska flytta från stan! Vet inte om jag riktigt gillar det. Drabbades av lite separationsångest. Även om vi inte har setts så mycket sista tiden så blir vetskapen om att hon bor i en annan stad jobbig. Fick samma känsla som jag hade när hon skaffade egen lägenhet efter att ha bott inneboende hos mig ett tag. Det var som att skicka iväg sin dotter på egna ben. Nu ska hon dessutom bo i en annan stad!!!!

Hur ska det gå?

Mannen var helt underbar! När jag kom hem tisdagkväll från jobbet hade han tvättat och fixat och stått i. Kom hem till en superlyxmiddag med champagne och fantastisk mat...och så där underbara blommor! - Han är bäst!!!!

Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: K

Snälla lilla fillelur
jag vill inte bliva stur!
GRATTIS från alla oss!

2007-06-07 @ 12:54:10
Postat av: Trm

SUCK!
Nu vet jag hur det "känns" att till och med bli påmind om någon kär persons födelsedag, och ändå missa den...Suck!
Gick ikring o njöt på din födelsedag,i vetskapen om, att S. Skulle vara hos dig, men hur sjutton kunde jag missa den själv
Idag hjälper det inte med annan tideräkning
Fast, firar dig ändå,du älskade..Hipp hipp hurra!
Ha en bra dag!
Hälsa mannen i huset:)

2007-06-08 @ 09:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback