Kolaps, tvättstuga och hummer...

Trotsade den sanna svenska midsommaren med att lämna stan, dricka sillunch och grilla. Istället var vi kvar i stan. Jag ägnade timmar till att bara titta in i en vägg (spännande!!!). Ryckte mig i örat och hade tvättstugan helt för mig själv hela dagen...hann med filtar, mattor och allt som man annars aldrig hinner. Städade och fejade varvat med den intressanta väggen.

Vilade middag (när väggen blev för tråkig). Men OK vi åt en sen sillunch för att ännu senare äta en hummersupé. Som vanligt efter det att sista tuggan var tagen och kniv och gaffel nedlagda somnade jag. Jag är såååååå trevligt sällskap nu för tiden. Funderade ett tag på att testa piggelinblommans droppar för att kicka igång mig själv men bestämde mig för att idag fick jag lov till att vara trött!

Undvek både uppiggande drycker och droppar. Vältrade mig runt i en trötthetskoma. Men jag tror att kroppen ibland måste få vara trött och få vara ifred från allt piggelin.

Är trött/seg idag också men inte som igår. Om ett par dagar skall det nog gå om av sig själv. Jag har ju semester en vecka nu!!!! Första gången på 2 år. (ifjol hade jag bara 4 dagar).

Fast jag var nära att svara ja när jag fick sms av min ena arbetsgivare som undrade om jag var borta måndag-tisdag denna vecka. Var en duktig flicka och svarade att det var jag...(även om det är på landet)...men jag behöver denna semester nu...har nästan inga behandlingar ens (bara 3 inbokade) och två kurser...kanske ett möte... Nu ska jag bara vara ledis!!! Lite kan jag ju greja med dokumentation till kursen och arbetsverktyg till blomsterdropparna...men inte mer än så...

Glad sommar på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: K

Ha en nu en riktigt skön semester och njut av att göra INGENTING!!!

2007-06-24 @ 22:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback