Tjo ho!!!

Nu har jag hunnit undan en massa...inte allt men en hel del viktiga mail och tunga måsten :-)

Idag skall jag dessutom få ha det där mötet som jag försökt hinna med sen i våras. Om min text till min bok...en jättesnäll journalist har tittat på texten och vi skall gå igenom den...sen kanske jag äntligen får tummen ur att få iväg den till någon typ av spridning :-)

Igår var jag inne i stan och fixade lite...pratade med en vän om barn...hon hade mött en del föräldrar som blivit assura på henne för att hon kallat deras barn för HAN när det var en liten flicka. Men det är väl inte så lätt att se alla gånger?! Innan de små har fått hår ser man inte alltid så noga. Dessutom om flickan är klädd i neutrala bruna kläder utan någon som hellst fingervisning om kön...

Men vad spelar det för roll??? Om man nu skall bli sur över att man säger fel så kan de väl sätta på en rosett eller något... Eller hur?? Vill man inte det så behöver man väl inte bli sur för att vi andra inte kan se vad som gömmer sig under blöjan....

Ja ja, idag skall bli en bra dag i alla fall! Det har jag bestämt!!!!

Kommentarer
Postat av: K

Hihi, men om man gillar rosa och har rosa kläder på en pojke?? Blir han automatiskt bög då eller? Och nej, jag har massor med vänner som har alla möjliga läggningar.

2007-07-05 @ 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback