Så var det torsdag kväll...

Den kväll som jag hoppats på att veta bättre. Det gör jag inte! Var hos veterinären med Jaz...han trodde att det satt något i käken som orsakade honom smärtan..eftersom han hade fått gräva där så mkt. Men han hade inte tid att kolla upp det ordentligt idag. Fick en ny tid i augusti...ny sövning, ny röntgen och nytt ingrepp...

Lite klokare blev jag angående tumören...den växer till baka på någon månad...är antagligen redan där igen men inte så stor....

Vet inte om jag ska bli arg för att veterinären inte tog sig tid nu...eller ledsen över att tumören snart är i full blom igen...är bara trött och tom. Vet inte...lite av mental kollaps tror jag att jag lider av.

Sååå trött bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback