Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Inte bara min nya utan min första! Måste ju erkänna att jag har varit mycket skeptisk själv till detta bloggande...ända tills min nyvunna fantastiska vän berättar att hon bloggar. Nyfiken som jag är måste jag ju läsa och upptäcker till min förvåning att nästan varje gång jag sätter mig framför datorn så bara måste jag titta om hon skrivit något nytt. Detta trots att jag pratar, messar och träffar henne nästan varje dag. (pratar mer med henne än min kära sambo)

Och vilket tillfälle att som experttyckare (för det är vi väl alla) kunna få utlopp för alla galna ideér, tankar och funderingar. Sedan får ni läsare skylla er själva om ni väljer att läsa eller inte. Hålla med eller svara emot. Jag kan utan att bli avbruten bara "kräka ur mig" allt jag vill! Känns toppen tycker jag!

Ni kommer att få en inblick i mitt ganska triviala och rätt rutinmässiga liv samt min hjärna (som jag själv inte alltid har kontroll över). Säkerligen kommer ni att kanske lära känna mig och mina två (än så länge) alter egon; Doris och Barbie. Doris är den som alltid glömmer och är mer eller mindre totalt förvirrad. Barbie är den som verkligen är det mest korkade som finns - tror inte ens att hon kan tugga tuggummi. Vissa dagar kommer de in och tar över helt och hållet. Just nu så utkämpar Barbie ett krig mot hårväxt...ja, ni kommer att få hela historien vid nästa slag - jag lovar.

Så välkomna in in mitt liv och min hjärna!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lilla galna tanten!
Välkommen till tokiga bloggen... Ser framemot alla inlägg utom Barbie vs. Håret :)

/U


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback