Saker man (jag) inte...

kan/vill göra när mannen är hemma/vaken:

1) Träna hemma
2) Färga håret
3) Färga ögonfransar
4) Svetsa ansiktet
5) Storstäda
6) Pynta
7) Dammsuga
8) Tvätta sängkläderna (om han inte är vaken)
9) Prata förtroligt med någon vän i telefon
10) HEMLIGHETER

Ja, denna lista kommer sig av att jag idag har gått och väntat på att kunna ta tag i saker jag vill göra. Oviss om när mannen kommer att vakna. Vad hinner jag? Skall jag chansa?

Jag chansade med att färga håret...det gick bra! Fast nu är maskinerna i tvättstugan i full gång så jag kanske inte hinner med sängkläderna...om jag inte byter och tvättar på måndag igen...

Så nu väntar jag på att han skal duscha och komma iväg till träning..så jag kanske kan svetsa ansiktet och färga fransar....allt inför julen :-). Skall kanske slänga in en solarietid någon dag oxå så att jag inte ser helt kaotiskt utarbetad ut när jag kommer hem till mamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback