Så där ja...

Nu hade det tydligen fixat till sig!

Sitter idag lite söndagsslö och laddar inför att börja göra adventsfint. Har börjat komma ur min trötthets koma som jag har haft senaste månaden.

Visst öronen har börjat göra ont igen men jag är piggare! Börjar faktiskt ha lust och längtan inför att göra saker. Träffa folk och ha lite kul. Vill inte bara stänga in mig längre.

Det svåra med det är ju bara att jag fortfarande inte fått några vettiga svar (eller inga svar alls) från vår kära AF så pengarna har ju tagit slut.

Skall försöka ta tag i det i morgon och se vad jag kan göra. Blev lättad att jag faktiskt igår kunde betala räkningarna utan att behöva låna pengar till det i alla fall. Då får jag en liten respit till att klara ut den här härvan med myndigheter.

Men det skall jag inte tänka på nu utan nu skall det bli adventsmys. Fast först skall jag duscha...

Vet ni igår! Igår när jag hade plockat färdigt och skulle ta en skön dusch så var det lagomt varmt vattnet och helt utan förvarning precis när jag blött igenom mig så slår det om till iskallt. Det kom så plötsligt att jag inte hann reagera.

Hackandes tänder kastade jag mig ut ur duschen och fick lov att bädda ner mig en halvtimme för att få tillbaka värmen. Fem timmar senare...när det var dags att gå isäng var värmen i vattnet tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback