Panik!

I dag så infann sig paniken. Vad skall jag göra nu då? Kommer det att funka? Kan jag..... Aaaaaaarrrrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhh.....

Min fasta tilltro till det nya har varit så stark men idag kom tvivlet. Vet inte riktigt varför men just nu så känns allt så vingligt. Svårt att få klara besked...en plan måste läggas upp nu så att vi vet vad vi skall söka efter...men hur många skall vara med? Vad skall vi ha? Var skall vi va?

Känner mig en smula vilsen. Faller just nu och vet inte var jag landar. Känslan av att falla gör att det hisnar i magen på mig...

Ja, jag vet...jag är för styrd av att vilja ha kontroll på min tillvaro men även om jag vill det så har jag inte det alla gånger.

Inte nu i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback