När man planerar

Då blir det aldrig som man tänkte sig. Mannen åkte till Warzawa i morse med jobbet. Tänkte igår att vi då skulle äta lite gott och ha en liten stunds mys. Det slutade med god mat och tryckt stämning. Tack då!!!

Jaja, nu har han åkt och jag ser fram mot en egen helg. Fast jag har ju bokat upp en del att göra så det blir inte så mycket navelpill...fast det är just det jag skulle vilja.

Ikväll är det glöggkväll med jobbet - det kan man ju inte säga nej till. Inte efter att inte ha deltagit på de andra personalmys kvällarna. I morgon är lekdag - fast det vill jag verkligen! Söndag är det gofika med U och S...KÄRLEK med andra ord och sedan en behandling.

Sen är mannen hemma igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback