Jag ska inte leka med energier på kvällarna!

Borde ha lärt mig det nu...somnade inte förrän 4 i morse....

Men det var kul! Vi gjorde en del övningar och lekte lite. Nyttigt om än välbekant. Även om jag har gjort de saker vi gjorde tidigare så är det ändå bra att ladda på lite själv ibland också. Att delta på en kurs och inte bara stå och lära ut.

Vi flög iväg till de högre dimentionerna och där fick jag reda på en hemlighet. Ytterligare en sak att leka med på lördag. Jag ser verkligen fram emot lördag. En hel lekdag där vi skall prova nya saker och testa oss själva. Allt bara på skoj. Då skall jag även utforska hemligheten.

Hemligheten fick jag även bekräftad av L som höll kursen igår. Ställde en tyst fråga och jag fick ett bekräftande svar. Nu är det bara att utforska. Spännande! Tänk att jag fick den informationen - det är jag såå tacksam för. Känner mig lite hedrad. Att jag får lov att vara en av de första att ta mig dit.... KUL!

Fick även till mig en hel del tankar och ideér om vårens kommande kursprogram. Vet bara inte hur jag skall hinna med allt. Men det är jag säker på att Guiderna tar hand om. Som vanligt är det de som "bestämmer" och jag har lärt mig att om jag bara inte kämpar emot så löser sig allt.

Nu är det tisdag och ett rätt späckat schema. Måla sista varvet på listerna...ställa tillbaka allt...kolla på lokal...fika...behandling..sen tänkte jag fixa en riktigt god och mysig middag till min man också....

Kommentarer
Postat av: majda

Ha en bra dag, kram majda. PS, gissa kändisen i min blogg!

Postat av: amanda :)

läs och kommentera gärna min blogg :)

2007-12-04 @ 08:26:19
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback