Fika

Nu har jag haft två bra dagar! Satt upp mosaikbrickorna som vi var tvugna att ta ner när vi la om golvet. Målat listerna. :-) Det känns jättebra! Nu är det bara tröskel och lock som saknas...

Idag har jag även hunnit vara och fika med U och S...det var KÄRLEK!!!! Gud vad jag har saknat dem! Lilla S hade tydligen saknat mig också...hon satt och tryckte sig mot mig allt vad hon kunde i min famn. Jag pussade och bet henne i mustaschen som jag brukar och hon tyckte nog att jag var väldans jobbig och läbbig men ville vara kvar ändå...

Det känns bra att vi skall få träffas igen på söndag och kanske onsdag nästa vecka...det får inte lov att gå så här långt mellan varven.

Farbror Jaz var med idag också...lilla sötis...han la en vit fjäder på bordet för att visa sin närvaro...pusse...han saknar nog dem också..även om han är med dem ute på promenad allt emellanåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback