Alla dessa beslut...

...det är svårt stt fatta beslut. Skall jag eller skall jag inte. Om jag så förlorar jag 20 000 om jag inte så riskerar jag att förlora 25 000 men kan även få tillbaka de 20 000...

Det är svårt. Vad skall jag göra om jag....vad händer med mitt liv då? Ändå känns det som om det är just det som är meningen...att jag skall. Det är som om alla vägar går mot det beslutet. Det är bara lite läskigt att kasta sig ut i tomma intet utan att ha en plan.

Att släppa taget utan att veta var jag landar. Jag vet att jag landar och jag har fullständig tillit att det på något sätt kommer att ordna sig...men jag har ingen plan...

Jag! Den fulländade överkontrollmänniskan står utan plan för första gången i mitt liv. Ja, det är väl bara att släppa taget och åka då....

Kan någon vara snäll att slänga ut ett skyddsnät????

Kommentarer
Postat av: K

Änglarna står redo att fånga upp dig :)

2007-12-19 @ 15:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback