Hysteriskt...

Nu händer det saker. Jag står i mitten av en vansinnig tornado som drar fram. Kan inte sova på nätterna är yr och helt speedad på dagarna samtidigt som min kropp står helt förlamad. Hjärnan fungerar inte och allt är kaos.

Kan ingen berätta för mig vad som är på gång?!! Det skulle vara lättare då - tycker i alla fall jag som inbiten kontrollfreak. Men det enda jag kan göra är att åka med. Förändringar - men vilka? Alla mina gamla saker som betytt något försvinner.... Något nytt är i görningen...Något skall hända...

Får drömmar som visar mig en massa information att vi är på väg någonstans men de visar inte vart. I alla fall kommer jag inte i håg vart. Det strömmar ner information från universum och jag hinner inte ta emot den. Inte medvetet i alla fall. Klockorna stannar på exakt samma tid 01.40 - vad betyder det? Det är även det klockslaget som jag får min information...

Dessutom har jag en vecka som är fullbokad med möten, behandlingar och träffar...vet inte hur jag skall hinna...orka...de här nya energierna och all information gör mig utmattad..och speedad...nästan manisk. Samtidigt som kroppen lägger ner: tandvärk, blöder ur örat, ont, nackspärr, förkylning, ont i huvudet, ischias.....

Skulle bara vilja ha svaret på vad det är som händer...så att jag kan planera o ha kontroll...

Kommentarer
Postat av: K

Andas! Glöm inte att andas!

2007-08-30 @ 09:26:55
Postat av: Daniel

Flyt med. Se vad som händer :-)

2007-08-30 @ 10:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback