Välkommen sköna stressiga helg!!!!!!!!

Nu har vi en sån där super skön fullbokad stresshelg igen. Planen som ligger...sambon slutar 5 idag (men som det ser ut så kommer han säkert att få jobba över och redan där spricker planen. Innan kl 18 skall vi hämta den fotpall jag har hittat och köpt till den nya soffan...köra från Solna...i helgtrafiken - GRATTIS säger jag bara!!!!!!! Det kommer inte att hålla.

Sadan skall jag på hundpromenad och hämta upp ytterligare en jycke som jag inte kan lämna ensam med katterna - då blir det bråk. Sist så eskalerade bråket under helgen och det blev värre och värre för varje dag. Så istället för att skriva borde jag stå på affären och inhandla helgens mat. Till oss och jyckarna. Så ska vi sedan packa ihop oss och åka till landet. Jobba färdigt med häcken och bränna det sista i morgon.

Komma hem i tid så vi hinner köpa köksfläkt och IKEA (det vi missade förra helgen). Samt lite extra till landet. Sen ska vi ha ork att mysa på lördagkväll. Fast jag tror att vi kommer att sitta som två fån och stirra upp i taket och snarka högljutt. Sadan ska vi ha söndagen till att ordna och fixa med allt här hemma.

Visst är det skönt att få mycket gjort under en helg men ibland känns det redan innan att vi skulle ha fått ha 48 timmar dygn istället för 24 så att vi inte måste springa som idioter hela tiden...

På tal om springa...handla var det ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback